20 Haziran 2014 Cuma

Maybelline Age Rewind Kapatıcı


Merhaba!
Bugün yine meşhur bir maybelline ürünüyle burdayım :) Oldukça merak ettiğim bir kapatıcıydı ve Amerika'dan gelen Çiğdem sağolsun benim için aldı. Elime ulaştığı zamandan beri kullanıyorum, harika bir kapatıcı! O kadar yollardan geldi ve değdi gerçekten. Neden burada yok ki sanki? Yedeklemeyi düşünüyorum en kısa zamanda.

Ürünün pofidik bir süngeri var göz altına nazikçe uygulama sağlıyor. Çoğu kişi süngeri hijyenik bulmasada ben memnun kaldım. Kapatıcıyı elimle değil de, Sephora fırçamla tampon hareket yaparak dağıtıyorum. Sonuç olarak o yorgun gözlerden eser kalmıyor! Çok memnunum, bendeki renk Light olan ve yapısı oldukça hafif. Kuruluk kaşıntı ya da herhangi bir hassasiyete sebep olmadı. Göz çevremi kurutmadı ve en önemlisi çizgilere dolmadı. Balm'ın concealer'ını kullanıyodum, ama aşırı çizgilere doluyordu bunu elime aldıktan sonra onu bir köşeye attım diyebilirim..


Ürünün renk skalası da oldukça geniş (Resim alıntıdır). Bendeki renk Light, sarı gözüksede çok doğal duruyor ve aydınlık bir görünüm veriyor. Ama şimdi Brightener rengini çok istiyorum :)


Okuduğunuz için teşekkürler blogumu takibe almayı unutmayın! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder