13 Haziran 2014 Cuma

Wet N Wild Floral Values Review & Swatches


Merhaba!
Herkesin bildiği gibi artık Wet N Wild Gratis'lerde. Ben bu paleti Amerika'dan gelen güzellik; Çiğdem'e ısmarlamıştım. Mor aşığı olan biri olarak renklerine bayıldım! Pigment açısından fena değil, güzel bir bazla uygulanırsa daha iyi sonuç veriyor. Paletin içinde iki tane minnak fırça var, onları kullanarak uyguluyorum farları.

Swatchlarını şu şekilde göstermek istiyorum, baştaki açık iki renk pek fazla pigmentli değil rengi zor veriyor. Koluma göz bazı uyguladım ve renkleri bir kaç kat olarak sürdüm. Pigmentasyonlarına 10 üzerinden 4 veriyorum..


Mor rengi tam olarak veremediği için baz olarak Maybelline Color Tattoo dan '' Painted Purple'' uyguladım. Çok daha başarılı oldu bence. Ve rimel olarak Pastel'den mor renkli maskara uyguladım.


 Üzerine de hafif sim uyguladım, bu parlak şirin minik simli farlar da Wet N Wild. Yapıları krem yapıda. Uygularken dikkat etmek lazım sime bulanıyor heryeriniz..


Son olarak farın duruşu bu şekilde, ben daha çok mor tonları ön planda tuttum. Far gayet yazlık renkler içeriyor. Siz ne düşünüyorsunuz? Deneyen var mı? Yorumlarınızı beklerim :) Okuduğunuz için teşekkürler!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder