26 Temmuz 2014 Cumartesi

Bold Eyeliner Day



Merhaba!
Bugün kalın ve uzun kuyruklu eyeliner günü oldu benim için. Aslında ince eyeliner günlük olarak daha çok seviyorum ama bugünlük biraz değişiklik olsun dedim :) Malzeme olarak yine dün paylaştığım yazıda ki Elf paleti kullandım. Bu aralar sanırım elimden düşmeyecek bayıldım :) Yeşil ve altın sarısı tonlarını kullandım, umarım beğenirsiniz. Fotoğraf makinem keşke daha iyi olsaydı renkler tam olarak belli değil, çok güzel ve hafif parlak duruyor aslında.




Okuduğunuz için teşekkür ederim. Makyaj istekleri ya da önerileri varsa mutlaka beklerim. Kendi kafama göre birşeyler deniyorum öyle. Sizden yorum gelirse seve seve yaparım :) Blogumu takibe almayı unutmayın..

2 yorum:

  1. Nasil guzel olmus ya yerim harikasin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım, beğenmene çok sevindim :)

      Sil