25 Temmuz 2014 Cuma

Orange Lips Makeup


Merhaba!
Malum yaz ayındayız, havalar çok sıcak.. Makyaj yapmaya üşeniyorum. Özellikle fondöten sürmekten kaçınıyorum. Turuncu ruj şu sıralar pek bir moda. Bende de varken neden bir makyaj denemesi yapmıyım dedim. Çok dikkat çeken bir renk olduğu için göz makyajını hafif tuttum umarım beğenirsiniz. Bence yaza uygun bir makyaj oldu :)



Kullandığım ruj, Revlon Color Matte Mischievous. Harika bir tonu var. Dudaklarımın kuruluğu için kusuruma bakmayın, peeling yapılmış dudaklar şart :( Amacım rengi yakından göstermek. Ayrıca sivilcemi de görmezden gelin çok kötü.. Çenem hep bu şekilde şu sıralar..

Resimleri üzerine tıklayarak yakından görebilirsiniz.



Kullandığım palet. Harika renkleri var. Bunun bir de gündüz versiyonu var. Bu gece için tasarlanmış. Farlar çok pigmentli değil ama bazla iyi sonuç veriyor.



İçerisinde bronzer ve allık da var. Makyaj için ikisini de kullandım.



Farlar bu şekilde. İçinde rujlar da var. Minnak boyu tam çantaya atıp çıkmalık. Çok kullanışlı ben çok memnun kaldım. 25 TL fiyatı.



Ve çok severek kullandığım Urban Decay Original far bazını kullandım.



Umarım beğenirsiniz, iyi kötü yorumlarınızı beklerim. Blogumu takibe almayı unutmayın lütfen :)

2 yorum:

  1. Bende de var bu palet ! Cok ucuz diye almistim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fiyatı oldukça uygun, ben çok memnun kaldım :)

      Sil