5 Nisan 2014 Cumartesi

Rimmel London Stay Matte Fondöten


Merhaba!
Bugün sizi hem uygun fiyatlı hem de kapatma konusunda başarılı bir fondötenle tanıştırmak istiyorum. Uzun zamandır alıp almama konusunda kararsızdım. En sonunda çoğu kişiden duyduğum güzel yorumlardan dolayı dayanamayıp aldım ve iyi ki almışım diyorum. Yaklaşık 1-2 haftadır kullanıyorum. Köpük fondöten olduğu için cildi yağlandırmayan bir ürün. Yağlı ciltler için oldukça uygun. Yağlı cildimle çok iyi anlaştı! Bendeki rengi Ivory en açık renk, tenimle tam uyum sağladı diyebilirim. Yapısı biraz katı, yüze dağılması zor diye düşünebilirsiniz fakat gayet kolay uygulanıyor. Köpük formda olduğu için çok azı bile tüm yüze uygulamaya yetiyor. Ben fırçayla uyguluyorum ve sonuç mükemmel! Kalıcılığı da oldukça yüksek. Mat bitişli bir fondöten adı üstünde. Parlama sorunuyla karşılaşmadım üzerine pudra geçmediğim halde. 

Cildim çok sorunlu değil fakat çenemde sürekli sivilcelenme sorunu yaşıyorum. Ürünün cildimde duruşunu aşağıda görebilirsiniz. Sanırım fazla söze gerek yok. Kapatıcılığı oldukça yüksek, tavsiye ediyorum. Watsons mağazalarında bulabilirsiniz, Fiyatı 16 TL.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder