1 Nisan 2014 Salı

Garnier 3'ü 1 Arada

Merhaba! 
Bugün son günlerde favorim olan üründen bahsedeceğim. Hepimizin ortak derdi sivilce, siyah nokta ve gözenekler.. Bunları önlemek ve azaltmak için en önemlisi, cilt temizliğimizi doğru şekilde yapmak. Cildimizi kirden ve makyajdan arındırmamız gerek. Sadece su bunun için yeterli değil maalesef. Kir, yağ ve makyaj kalıntılarını temizlemek için cilt temizleme ürünleri kullanmalıyız. Benim şu sıralar cilt temizliğim için düzenli olarak kullandığım Garnier 3'ü 1 Arada. Bir ürünle hem temizleme hem peeling hem maske yaptığınızı düşünün! İşte bu ürün hepsini birden yapmanızı sağlıyor. 3 ayrı şekilde kullanabiliyorsunuz. İçinde küçük minnak mavi tanecikler var. Ürünü istediğiniz her hangi bir şekilde uyguladıktan sonra o ferahlığı hissedebiliyorsunuz içeriğinde mentol var. Kokusu çok hoşuma gidiyor, salatalık gibi kokuyor. Cildi gerçekten çok güzel arındırıyor, gözenekleri temizliyor. Ben maske olarak kullanıyorum ve ardından nemlendirici uyguluyorum. Cildim yumuşacık oluyor. Cildimde matlaşma oluyor gözle görülür şekilde. Daha ne diyebilirim ki, fiyatına göre gerçekten mükemmel bir maske herkese tavsiye ediyorum. Fiyatı 15 TL yanlış hatırlamıyorsam.

Ürünün içindeki mavi tanecikleri görebilirsiniz;

4 yorum:

  1. Ayy taze blog, bayılırım :))
    Bu ürün ev arkadaşımda var ve her gördüğümde çok merak ediyorum ama bi türlü yorumunu alamamıştım. Senden dinlemek kısmetmiş :))
    Hem buradan hem de instagramdan takibe aldım bana da beklerim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok sevindim teşekkür ederim mutlaka alin bi kosenizde dursun cok amacli maske :) bende takipteyim harikasiniz! :)

      Sil
  2. Ben de cok seviyorum bu urunu, peeling yaptiktan sonra yuzumde biraktigi o ferah his harika :) fiyati da uygun ve inanilmaz bereketli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum cok bereketli ürün, bitecek gibi görünmüyor :) basta garnier ürünlerine ön yargılıydım fakat cok mennunum denemek lazımmıs :)

      Sil