16 Nisan 2014 Çarşamba

Rosense Nemlendirici Maske


Merhaba!
Rosense ürünlerini seviyorum, sevmemi sağlayan aynı markanın gül suyu oldu. Lisedeyken sürekli gül suyuyla temizliyordum cildimi. Tabii gül suyundan öyle mükemmel bir etki beklememek lazım. Verdiği ferah etkiyi ve kokusunu seviyordum. Şimdi çok sık olmasa da nadir olarak cildimi temizlemek için kullanıyorum. 

Gelelim maske hakkındaki yorumlarıma. Çoğu kişi pek memnun kalmamış olsa da benim için çok güzel bir ürün. Hatta kurtarıcım oldu diyebilirim.. Alın ve burun bölgemde zaman zaman kuruluk yaşıyorum (çok şükür bunu kullandığımdan beri yumuşacık cildim). Haftada bir veya iki defa kullanıyorum. Banyodan sonra alnıma ve burnuma masaj yaparak uyguluyorum. 10-15 dakika cildimde beklettikten sonra peçeteyle fazlalığı alıyorum. Gerçi silmenize gerek kalmıyor cilt tarafından hemen emiliyor kolaylıkla. Sürer sürmez yüzünüzde bir ferahlık hissediyorsunuz. İçerisinde gül,salatalık ve papatya özleri var. Verdiği nem çok başarılı ve kokusu mükemmel :) Ben tüm yüze uygulama taraftarı değilim. Yağlanma yapabilir diye düşünüyorum. Kuru bölgeye sürüyorum sadece. Kuru ve zaman zaman kuruluk yaşayan ciltlere öneriyorum. Bence uygun fiyatlı ve harika bir nemlendirici. Tabii her ciltte farklı tepki verebilir. Sivilcelenme sorunu yaşamadım şuana kadar. Ben çok memnun kaldım, tekrar alacağım bir ürün. Fiyatı 12 TL.


Sizin bir nemlendirici öneriniz var mı? Okuduğunuz için teşekkürler, blogumu takibe alırsanız çok memnun olurum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder