11 Mart 2014 Salı

Hakkımda

Merhaba! 
Uzun zamandır bir blog sahibi olmak istiyordum, bu zamana kısmetmiş. Makyaj ve moda hakkındaki blogları yakından takip ediyorum ve sanırım artık ben de yazmalıyım dedim, buradayım. Her kız gibi bende makyaj ve bakımı seven biriyim. Sürekli kendimi yeni ürünler alırken buluyorum.. Daha doğrusu engel olamıyorum kendime diyeyim. Tüm paramı makyaj malzemelerine harcayabilirim! Burada sizlerle ürünler hakkında fikirlerimi paylaşmaya çalışacağım artık ne kadar başarılı olurum bilemiyorum, umarım faydalı olabilirim. Destek olursanız çok memnun olurum..
Ayrıca modayı da yakından takip etmeye çalışıyorum. Belki ileride bunun hakkında da paylaşımlar yapabilirim. Sadece makyajla sınırlı kalmak istemiyorum.
Kendimden bahsedeyim biraz, üniversite 1.sınıf Ingiliz Dili ve Edebiyatı bölümü öğrencisiyim. Bölümüm sebebiyle de, kitap okumayı çok seviyorum. Kore dizilerini ayrı bir seviyorum. Başak burcuyum, aşırı takıntılı bir insanım,fazlasıyla hemde! Mor renk aşığıyım. Pilatese meraklıyım. Sanırım şimdilik bu kadar yeterli :)


2 yorum:

  1. :) hayirlisi olsun umarim uzun sure yazarsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz için, inşallah :)

      Sil