22 Mart 2014 Cumartesi

Make Up Forever HD Primer (Green)


Merhaba!
Bugün güzel bir makyaj bazından bahsetmek istiyorum, Make Up Forever HD Primer. Peki Primer (Baz) nedir? Makyajda cilt renginizi düzenler ve daha pürüzsüz bir görünüm elde etmenizi sağlar. Ayrıca fondötenin cildinizde topaklanmasını önler. Makyajın kalıcılığını arttırır. Kısacası makyajın en önemlilerinden kendileri.. Kullanmak gerekli midir, tercihinize kalmış bir şey.


Gelelim ürün hakkındaki yorumlarıma. Ürün neler vaat ediyor önce ondan bahsetmek istiyorum. Görevi ciltteki kızarıklık problemini düzenlemek, bu yüzden yeşil renk. Merak etmeyin cildi yeşile boyamıyor, uyguladıktan sonra gerçekten farkı göreceksiniz, cilt tonu eşitleniyor, kızarıklık minimuma iniyor. Ürünün yapısı çok sıvı değil orta kıvamda, parmaklarınızla uygulamak en iyisi. Kokusu pek hoşuma gitmedi tarif edemiyorum nasıl bir şey olduğunu fakat uyguladıktan sonra kokusu gidiyor. Makyajın kalıcılığını arttırıyor, sabah yaptığım makyaj akşama kadar cildimde kalıyor bozulmadan. Her zaman kullanmıyorum, bence gerek yok normal bir günde. Fakat insanın eli arada gidiyor tabi alışınca. Dış görünüşü cam gibi görünse de plastikten yapılmış bir ambalaja sahip. 12 aylık kullanım süresi var. Cildimde herhangi bir sorun olmadı kullandıktan sonra. Ürünün fiyatı 80 TL yanlış hatırlamıyorsam. Ürünü Sephora mağazalarında bulabilirsiniz. Bu yeşil renk dışında probleminize göre 5 renk daha var. Tercih size kalmış. Tavsiye ediyorum, mutlaka denenmeli..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder