16 Mart 2014 Pazar

Nars Pure Radiant Tinted Moisturizer - Renkli Nemlendirici


Merhaba!
Uzun zamandır fondöten arayışındaydım. Bir çok ürün denedim fakat memnun kalmadım. Çoğu zaman sivilcelenme sorunu ile karşılaşan biriyim bu yüzden aldığım ürünlere dikkat etmeye çalışıyorum. Ve sonunda çok severek kullandığım bir ürünüm oldu! Nars Renkli Nemlendirici. Maddeler halinde yorumlarımı sıralarsam;
- Yapısı tam istediğim gibi çok hafif ve ciltle hemen uyum sağlıyor. 

- Aşırı doğal duruyor sanki hiçbir şey sürmemiş gibi! İlk defa tam ten rengim olan bir ürün kullanıyorum, renk seçenekleri oldukça fazla herkes tenine uygun rengi kolaylıkla bulabilir. 
- Yaklaşık 2,5 aydır kullanıyorum ve sonuç gerçekten beni çok memnun etti! Alın bölgemde zaman zaman kuruluk ve kızarıklık oluyordu, kullanmaya başladığım günden beri bu sorunu yaşamıyorum. 
- Sivilcelenme sorunu yaşamadım. 
- Bazen fırçayla bazen de elimle uyguluyorum, sonuç her ikisinde de beni mutlu ediyor. 
- Kalıcılığı üzerine pudra geçtiğim zaman daha iyi oluyor. 
- Kokusu çok hoşuma gidiyor çok hafif, rahatsız etmeyen ferah bir koku. 
- Diğer bir artısı, ürün paraben ve yağ içermiyor. 
- Tek kötü yanı fiyatı biraz pahalı, 99 TL. Fakat memnun kalacağınıza eminim verdiğiniz paraya değiyor.


Bendeki en açık renk, Finland



Yaz, Kış kullanılabilecek bir ürün olduğunu düşünüyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder