30 Mart 2014 Pazar

Favori Allıklarım


Merhaba!
Bugün favorim olan üç allıktan bahsetmek istiyorum. Biliyorsunuz ki allık makyajımızı tamamlayan en büyük yardımcımız. Bir çok allık çeşidi var. Kalem, stick, likit.. Ben toz allık uygulamayı tercih ediyorum. 


İlk olarak The Balm Fratboy allıktan bahsetmek istiyorum. Her gün rahatlıkla kullandığım bir ton. Rengi o kadar şeker ki, çok doğal hafif bir pembelik veriyor. Pek toz olmuyor, kalıcılığı fena değil. İçinde sim ve ışıltı yok mat bir allık, en sevdiğim yönü bu oldu diyebilirim! Çoğu kişi ışıltılı görünümü seviyor olsa da ben mat tercihten yanayım. Fiyatı 30 TL civarında sanırım, fakat Gratislerde indirimleri takip ederseniz daha uyguna alabilirsiniz.

İkinci olarak, Pastel Pretty Cheeks serisinden, 18 numara. Dış ambalajına aşık olduğum allık.. Minnacık ambalajı tam çantaya atmalık, çok kullanışlı. Bence bu serideki en doğal ve tatlı renk bu! Her makyajınızda kullanılabilir bir renk. Bazen pembe ton yerine böyle daha bronz ton allık kullanmak hoşuma gidiyor. Biraz tozutma yapıyor. Balm'a göre simli ve ışıltılı. Fiyatı 9 TL diye hatırlıyorum.

İlk resim Balm, ikinci resim Pastel allık;

Son olarak Avon Top Allıktan bahsedeyim. Rengi şeftalimsi bir renk ve çok doğal duruyor. İçinde hafif pırıltılar var. Ama rahatsız etmeyecek şekilde. Kötü yanı rengi tam tene verebilmesi için bir kaç kez sürmek gerekiyor. Ambalajı sorun yaratabiliyor, bir kaç kez çantama dökülmüştü kapağı açılmış.. Dikkatli olmak gerekiyor. Sadece renk yönünden başarılı. Fiyatını tam hatırlamıyorum çok uzun zaman oldu alalı. İndirimleri takip edebilirsiniz.
Okuduğunuz için teşekkürler! Yeni yazıda görüşmek üzere! Takip ederseniz çok sevinirim.




2 yorum:

  1. GFC butonu çalışmıyor galiba izlemeye alamadım sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi düzelttim sanırım, tekrar deneyebilirsiniz :) çok teşekkür ederim! :)

      Sil